Toimitus- ja maksuehdot

Toimitus- ja maksuehdot – Voimassa 18.9.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

VALCO -verkkokaupan tuotteet myy Tampereella kotipaikkansa pitävä Valco Oy, (Y-tunnus 2919697-5). Myymme ja toimitamme tuotteita Suomen ja EU:n alueelle. Tuotteet ovat yrityksen itse maahantuomia. Kaikki hinnat sisältävät aina arvonlisäveron. Mahdolliset postikulut lisätään hintaan kassalla.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internet -sivulta www.valco.fi tai yrityksen muiden kanavien kautta. Palvelun tekninen toteutus on kanadalaisen Shopify:n tarjoama. FRC ei vastaa kauppapaikan aiheuttamista virheistä. 

Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen tiedot, kuten hinta, tuotteet ja toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. 

Maksutavat

Maksutapoina käyvät ainakin yleisimmät luottokortit, Paypal, kotimaiset verkkopankit, lasku, osamaksu ja varmaan vielä joku minkä unohdimme. 

Toimitusaika

Pyrimme tilaamaan mahdollisimman suuren erän kerralla, jolloin yksittäisen tilauksen toimitusaika voi venyä. Pyrimme toimittamaan tuotteet tilausta seuraavan viikon aikana. Mikäli toimitus venyy tästä, otamme yhteyttä asiakkaaseen.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut kotimaahan. Toimituskulut esitetään tilauksen yhteydessä. Kaikissa tuotteissa ei ole erillisiä toimituskuluja. Toimitamme lähetykset tilauksen ja tuotteen koosta riippuen postipakettina tai kirjeenä. Huomaa, ettet voi seurata kirjettä lähetystunnuksella.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on lakisääteinen 14 päivän oikeus palauttaa tuotteensa syytä ilmoittamatta. Palautuksen määräaika päättyy 14 päivän kuluessa siitä, kun lähetys on vastaanotettu. Koska kirjelähetyksiä ei voida seurata, katsotaan ne vastaanotetuksi 3 päivän kuluessa lähetyksestä. Mikäli lähetys ei jostain syystä ole saapunut, tulee tilaajan olla yhteydessä asiakaspalveluun.

Mikäli asiakas päättää palauttaa tuotteen, tulee hänen ennen palauttamista olla yhteydessä VALCO asiakaspalveluun ja antaa vapaamuotoinen peruuttamisilmoitus, josta käy ilmi pankkitili, johon suoritus tehdään.

Palautamme asiakkaan maksaman suorituksen viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen palautuksesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja edelleenmyyntikelpoisia tuotteita. 

Mikäli tuote on viallinen, asiakkaan tulee olla yhdeydessä VALCO -asiakaspalveluun. Vialliset tuotteet vaihdetaan uusiin tai huolletaan tuotteen yksilöllisen takuuajan puitteissa.

Kuljetuksen aikana viottuneista tuotteista tulee välittömästi tehdä reklamaatio Postiin. Postin asiakaspalvelu löytyy täältä.

Palautusohjeet

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta. Pakkaa lähetys huolellisesti.

A) Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi jonka saa tilatessa). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

B) Palauttaminen ilman Helposti-koodia
Jos et osaa käyttää internetiä voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 652876 ja vie lähetys postiin.

C) Palauttaminen postin kirjelaatikkoon (alle 3cm paksut)
Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 652876 ja palautusosoitteemme:

VALCO Oy
ASIAKASPALAUTUS
Kirvestie 9A
33710 Tampere

Asiakaspalvelun yhteystiedot:

email: info@valco.fi

posti: Kirvestie 9 A 
33710 TAMPERE

Palautusosoite:
Palautuksen tiedot annetaan peruutusilmoituksen yhteydessä.

Muuta

Valco Oy pidättää oikeuden muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin.

VALCO Oy
Kirvestie 9 A
33710 TAMPERE